Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Po převzetí tohoto systému do našeho pracovního prostředí by v každé české kanceláři museli být povinně podle Zákoníku práce vždy 3 pracovníci. A to kvůli tomu, aby během polední pauzy mohli provozovat nefalšovanou "švédskou trojku"....8-o!!

0 0
možnosti
Foto

No potěš! Já mám v kanclu Babinec. 

0 0
možnosti

Pro Švédy by to byl spíš další čas k přemýšlení. Jsou pověstní tím, že než něco udělají, celou věčnost o tom přemýšlejí a v tom byl vždy úspěch jejich výrobků. Jiní by z nich ale "vyrostli.":-)

0 0
možnosti

Romane, Ilča je frontmanka skupiny PAST, která se Ti líbí :-)

A máte ještě jedno společné - cestománii a cestování :-)

1 0
možnosti

Když vezmem, že půlhodina na oběd se připočítává povinně k osmihodinové pracovní době (bez ohledu na to, jestli ji člověk využije), tak by to u nás dopadlo tak, že pracovní doba se prodlužuje na 9.5 hodiny.

0 0
možnosti

Ilči, vítej mezi blogery :-)R^

P.S.: mám kousek psaní kousek nad Tvým článkem :-)

0 0
možnosti
Foto

Jukala jsem. Čtu tě. :-) Mám tě v oblíbených. Nejdřív jsem se dušovala, že s blogem nezačnu, ale dohnalo mě to, aneb jak jsem napsala na FCB - "peristaltika tvůrčího střeva se dala do pohybu".

1 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 471x
Ve středu mého zájmu stojí člověk a to, co ho obklopuje, ať už je to příroda, anebo jeho vlastní dílo. Ať cestuji, skládám písně, zpívám, nebo píšu vždy je to především o tomto.

Seznam rubrik