Diskuse

Z deníčku trémisty

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ilono, já mám trému tak často, že už ani kolikrát nevím, že ji mám. Ale přečetl jsem si rád:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, bratře trémisto. Chtěla jsem dát všem trémistům příležitost přečíst si, že v tom nejsou sami. A naopak: sdílené soužení - poloviční soužení. :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Jituško. Akorát ten sýček je slabej. Měla jsem v plánu horší zvuk, ale zrovna jsem ho na rychle nenašla. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Já mám takovou trému, že i moje tréma má trému. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jasně, Honzo, tomu přesně se říká kvantová teorie trémy. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Bývalý? To mi musíš poslat recept, jak s tím zatočit. Myslím si ale, že až budem hrát soutěžni vystoupení v Řevnicích, tak to bude takovej šok, že se mi pak bude zdát všechno sranda. ;-D

1 0
možnosti

To je asi Iloušku kus od kusu jiné... mě zafungovalo a funguje stále, představit si dotyčné, před kterými bych měla mít trému, že sedí na porculánu, gatě důle a vyvalené oči z hňačky či ze zácpy ;-)

0 0
možnosti

Ilčo, tomu rozumím dost dobře - jako bývalý extrémní trémista :-)R^

1 0
možnosti
Foto

a já si pořád říkám, kdo jsou to ty extrémisti, co tu o nich každej mluví - a oni jsou bejvalí trémisti :-)

1 0
možnosti