Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Kouříval jsem kdysi kolem pěti denně(jsem tedy kuřák?.) a to hlavně v hospodě, když se sedělo a taky proto, že jsem byl instalatér-údržbář a chodil po bytech a cigára dostával od "babiček"(zákaznic) jako dýško. Měl jsem jich tehdy plnou skříňku a kamarádů hafo. Největším rituálem bylo pro mě odstranit celofán s vrchu krabičky a vyklepat dvěma prsty první cigaretu. To ostatní šlo na stůl "v plen." Vím, že bych měl i dneska s tímto hodně "kamarádů" kuřáků, ale mě stačí těch +-200, převážně nekuřáků. a někdy nestačí a poznávám ještě další, třeba na blogu....Máte skvělé písničky!!R^

1 0
možnosti
Foto

S tím kdo je kuřák nechávám každému, ať se zařadí, jak sám myslí. Není to důležité. Já jen striktně ocitovala klasika "kouřím, tedy jsem".  Měl jste ty cigára dávat jako dýško dál. Říkal mi jeden podnikatel, že se mezi podnikateli občas častují lahví alkoholu jako prezentem. Nabyl podezření, na jedné flašce si udělal značku a skutečně se mu vrátila za čas zpět. Jinak děkuji za chválu písniček. Moc mě těší.

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 471x
Ve středu mého zájmu stojí člověk a to, co ho obklopuje, ať už je to příroda, anebo jeho vlastní dílo. Ať cestuji, skládám písně, zpívám, nebo píšu vždy je to především o tomto.

Seznam rubrik