Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezké čteníR^ Před časem jsem přecházel Bessegen v Jotunheimenu a nechal tam kůži z levého chodidla. Tohle by mě lákalo, ale nedovedu si představit, kdyby přišla bouřka a já neměl kam utéct. Letos jsme projeli celé Pyreneje naším omšelým Transitem. Dával to jen tak tak a já trpěl za něj:)

0 0
možnosti
Foto

Romane, díky velice za návštěvu. Na Jotunheimen mám krásné vzpomínky. Šli jsme ho před několika lety. Některé cesty jsou tam drsnější a vůbec celkově klima těchto hor. Když přijde v horách bouřka, zalezeš do stanu, šoupneš do spacáku a dáš si hlt slivovičky. A tak to je, dokud to nepřejde. Někdy to přestat nechce, jak už se nám také stalo, tak si holt musíš dát dva hlty slivovičky, sbalit a utéct do údolí. 'Vidíš sám, že je to poměrně jednoduché, takže žádné strachy a vyraz. Pyreneje plánujeme na jaro 2018, kdybys měl chuť, můžeš s námi.

0 0
možnosti

:-)ahoooj a vítej doma, Ilčo R^

Jdu mrknout na fotky :-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jani. Díky za pozdrav. V poslední době jsem nestíhala nic napsat. Až po čtvrtroce se vracím postupně k létu a k tomu, co uzrálo v hlavě.

1 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 471x
Ve středu mého zájmu stojí člověk a to, co ho obklopuje, ať už je to příroda, anebo jeho vlastní dílo. Ať cestuji, skládám písně, zpívám, nebo píšu vždy je to především o tomto.

Seznam rubrik