Diskuse

Honit hady

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky mám ten "chytrej" krám, ale Google play jsem si tam nestáhla, takže nemůžu honit hady. Já tak maximálně honím tramvaj nebo termíny! Díky za vtipný a bezva napsaný článek!R^:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Tramvaj je skvělá tréninková pomůcka. Rovněž i já provozuji tento sport. V době, kdy jsem ještě bydlela na venkově a nebyla po ruce tramvaj, brala jsem za vděk vlakem. Měli jsme to od nás k trati do kopečka. Přilétla jsem jednou na poslední chvíli na nádraží a naskočila do vlaku. Když na mě průvodčí pohlédla, šly na ní mrákoty. Nějak jsem si ani neuvědomila, že už jsem v osmém měsíci. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 471x
Ve středu mého zájmu stojí člověk a to, co ho obklopuje, ať už je to příroda, anebo jeho vlastní dílo. Ať cestuji, skládám písně, zpívám, nebo píšu vždy je to především o tomto.

Seznam rubrik