Diskuse

Jak nám je

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...jo...altík...jako já!;-)

0 0
možnosti
Foto

No paráda, cítím muzikantskou duši. To mě velmi těší.

0 0
možnosti
Foto

tak vítám na blogu! Hned si vás poslechnu, jak zpíváte!R^

0 0
možnosti
Foto

Pěkně napsáno, ráda jsem si vás přečetla. R^;-)

1 0
možnosti
JS

Jitko, Ilča je ještě navíc skvělá zpěvačka - http://hexaedr.sweb.cz/PAST

:-)

0 0
možnosti
Foto

Mám ráda nenapravitelný optimisty. Možná působí tak trochu jak lidé z Marsu, ale jsou k mému životu opravdu nezbytní. Jsou živou ukázkou toho, že se dá o věcech přemýšlet i pozitivně, nejenom "remcat". :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Milá Pavlo, nedaří se mi každý den chodit po světě jen s úsměvem na tváři. Jsem člověk, který všechno intenzívně prožívá a neubrání se smutku, nebo hněvu. Ale ze všech sil v pěkné věřím a snažím se, aby ho bylo co nejvíc.

1 0
možnosti
JS

Bať, Ilči pěkně's to popsala - vnímám to velmi podobně :-)R^

0 0
možnosti
Foto

No, jaro klepe na dveře. Lidé jsou krásně "oblblí" jeho kouzlem. A nejen lidé. Tak je fajn přiživit ty přípravy, zahodit ty šedobílé zimní splíny a hodit se do správné nálady.

0 0
možnosti
Foto

K19a78r82e20l 30C34a15c29h

9. 3. 2017 16:48

R^Trošička optimismu nemůže nikdy uškodit. Díky za něj.

1 0
možnosti